30 Julai 2011

SIMBOLIK 1MALAYSIA DAH KELUAR KJ DAN PAPAGOMO TERBONGKARR

Shuhardi nafi enggan berkerjasama dengan polis

Umno jangan nak main2,juak2 dan penchachai
umno apa cerita,hero sudah keluar,dia bukan
suka cari publisiti sangat,tapi nampak melampau
sangat Juak2 Umno ni membuat FITNAH.
Mana Papagomo,Kickdefella jaguh Fitnah.Keh
tapa ko abe di kito keh.Sory boss..




SHUHARDI MD. ISA


KUALA LUMPUR 30 Julai — Shuhardi Md. Isa, lelaki yang didakwa berlakon sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan haram di ibu negara pada 9 Julai lalu, hari ini menafikan dirinya bersembunyi, melarikan diri dan enggan bekerjasama dengan polis.
Shuhardi yang ditemui pada satu sidang akhbar di sini, sebaliknya berkata, beliau tidak pernah menerima sebarang surat rasmi memintanya menghadirkan diri bagi membantu siasatan dari mana-mana balai polis.
"Bukankah polis lebih profesional dan tahu segala prosidur jika mahu seseorang itu memberi keterangan berhubung apa-apa kes? Saya tidak bersembunyi, datanglah ke rumah saya dengan tertib. Saya akan bekerjasama dengan mereka (polis),” katanya.
Shuhardi yang juga Setiausaha Agung Persatuan Usahawan Konsultan dan Pengarah Islam Malaysia (Uruskop) menjelaskan, beliau terpaksa tampil memberi penjelasan berhubung kekeliruan kematian Allahyarham Baharudin kerana ia jelas menjatuhkan maruah dirinya.
Beliau berkata polis sepatutnya menyiasat mereka yang mengeluarkan kenyataan mengelirukan mengenai dirinya daripada menumpukan siasatan ke atas dirnya sendiri.

"Saya yakin pihak polis mampu membuat siasatan berdasarkan maklumat dalam internet tanpa perlu melibatkan saya. Malah saya rasa polis sepatutnya siasat mereka yang keluarkan kenyataan keliru mengenai mereka. Saya rasa sepatutnya saya yang menyaman mereka (blogger) yang salah dengan mengaitkan nama saya itu," katanya.

"Tetapi kerana kenyataan maaf dan pembetulan fakta yang dibuat seawal 10 Julai, maka saya menganggap perkara ini tidak perlu diperpanjangkan, malangnya kira-kira seminggu selepas peristiwa Bersih itu, pihak polis dan media masih mengaitkan nama saya," katanya.

Beliau berkata kekeliruan tersebut terlebih dahulu telah dijelaskan oleh anaknya menerusi "facebook" dengan menjelaskan bahawa gambar yang disiarkan bukanlah gambar Shuhardi yang pengsan dalam perhimpunan tersebut.

NONEBapa kepada dua isteri dan 10 anak ini mendakwa tidak berkomplot dengan mana-mana pihak tertentu untuk berlakon dalam apa jua "aksi" kematian serta tidak mengenali Allahyarham Baharudin (kanan) sendiri.

"Saya juga tidak kenal dengan mana-mana wartawan atau jurugambar yang datang buat liputan.Saya bukanlah "desperate" untuk dapatkan sogokan yang tidak bermaruah kerana Alhamdulillah saya hidup mewah," katanya.

Suhardi berkata beliau bersedia memberikan kerjasama dengan pihak polis."Saya masih hidup... yang meninggal Allahyarham Baharudin. Saya ingat perkara ini dah selesai dan saya tidak perlu tampil beri keterangan kerana ada blogger-blogger yang mengeluarkan gambar saya dengan mengatakan saya adalah Allahyarham Baharudin, telah meminta maaf kepada saya.

"Tapi semalam bila saya lihat komen Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar yang berkata saya dipercayai menyembunyikan diri, saya terpaksa mendedahkan perkara ini,” katanya.
Beliau berkata, polis sepatutnya menyiasat mereka yang mengeluarkan kenyataan mengelirukan mengenai dirinya daripada menumpukan siasatan ke atas dirnya sendiri.
Beliau berkata, kekeliruan tersebut terlebih dahulu telah dijelaskan oleh anaknya menerusi laman facebook dengan menjelaskan bahawa gambar yang disiarkan bukanlah gambar Shuhardi yang pengsan dalam perhimpunan tersebut.
Suhardi berkata, beliau bersedia memberikan kerjasama dengan pihak polis dan boleh dihubungi di talian 012-3900740. — Bernama

 KJ DAN PAPAGOMO DIBONGKARRRRR.BALA SUDAH SAMPAI..


Rancangan En. Khairi Jalalluddin, Pegawai Jabatan Penuntut Malaysia (JPMK) didedahkan di dalam Laman Sosial KJ Bocor.Menurut Wartawan SK di mesir,Kj Yang malas buat kerja dan suka main FB dan dikatakan Si KJ ni mempunyai 3 akaun Fb.Dia telah mengalahkan Pak najib kerana pak najib pun tak ada sampai 3 akaun FB dan wartawan SK melaporkan salah satu dari FBnya telah digodam oleh hacker Mesir. 
Akaun Pertama Beliau Di sini
Akaun Facebook beliau yang kedua di sini
Akaun yang ketiga yang menggunakan gelaran Ostaz Di sini

Tetapi Sebenarnya SK bukannya nak ceritakan tentang FB si KJ ni.SK sebenarnya nak dedahkan Usaha kotor KJ untuk menghapuskan PMRAM yang SK sebut semalam.Oooo..Baru SK tau Si KJ ni bukan orang kuat PMRAM tapi dia ni musuh PMRAM.

Perancangan beliau untuk menghapuskan PMRAM telah dikaitkan dengan Saudara Faizal Sabhon.Menurut Maklumat SK dapat,Si Faizal Sabhon ni pernah ditumbuk oleh seseorang di Mesir  dahulu.Kenapa dia ditumbuk adalah SK tidak mengetahuinya.Masuk FB dia pi tanya dia kenapa dia kena tumbuk dulu.hahahah 
Antara perancangan KJ ini ialah mendapatkan kepastian tentang beberapa perkara,

- Surat Prof Madya Jamil bin Hashim (Mantan Pengarah JPMK) yang mengaitkan PMRAM dengan parti pembangkan di Malaysia

- Program-program PMRAM yang melibatkan parti pembangkang

- Status penglibatan ahli Kelab UMNO di dalam program Kutub Sittah anjuran PMRAM

- Status pembatalan pendaftaran PMRAM sekiranya terlibat dengan politik di Malaysia

- Mendapatkan petikan undang-undang NGO di Mesir yang tidak dibenarkan berpolitik

- Mengkaji kesan terhadap program Kutub Sittah anjuran PMRAM.

Perancangan yang dilakukannya ini dikaitkan dengan program Kutub Sittah anjuran PMRAM. Program ini adalah Majlis Bacaan Hadis-hadis Nabi SAW yang dihimpunkan di dalam 6 kitab hadis. Namun, Si KJ cuba mengaitkan majlis ilmu ini dengan politik dan parti pembangkang. 

Inilah muka-muka Ostaz yang menjadi talibaut UMNO&pencacai Umno di Mesir.Mengikut sumber yang Sk dapat Ostaz yang gambarnya di tengah itu juga ada kaitan dengan Papagomo dan dialah yang telah mengadu kepada blogger Umno itu dalam menyerang Muhamad firdaus mazlan itu hari.Ini buktinya..


Sk akan terus mendedahkan konpirasi Pencacai UMNO kat mesir ni.Bagi membantu adik-adik kita di sana mempertahankan diri dan mendedahkan konpirasi KJ dan talibarutnya di sana 
Sumber : SiasahKini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan