04 Julai 2011

SAYA DIARAHKAN MEMBAKAR STADIUM BUKIT JALIL-Bkn TRW tapi Zulkifli Nordin



Yb Zulkifli Nordin Ahli Parlimen Bebas yang dulunya pemimpin Kanan PKR yang telah lama melalui zaman jatuh bangun bersama sama Idolanya satu tika lalu iaitu Anwar Ibrahim. Yb Zulkifli seorang yang lantang dan seorang yang tegas dalam Islam dan Melayu dan atas kerana ketegasaanya itulah juga membuatkan dirinya di Singkirkan PKR kerana tidak memenuhi hasrat Anwar Ibrahim yang menolak Islam dan Melayu sebagai pekara pokok.

Semalam bertempat di Dun Ladang Kuala Terengganu Yb Zul menceritakan dan membongkar serba sedikit mengenai apa yang berlaku sepanjang beliau bersama PKR dan paling menarik apabila beliau mendedahkan bagaimana rancangan pada tahun 1998 waktu Reformasi beliau di arahkan untuk MEMBAKAR STADIUM BUKIT JALIL.

Mujur lah kerana di tahan pihak Polis dan di tahan bawah ISA beliau tidak dapat melaksanakan misi membakar Stadium Bukit Jalil sepertimana yang di arahkan oleh Pemimpin Idolanya waktu itu Dato Seri Anwar Ibrahim.

Gomo malam tadi ada Tweet kenyataan Yb Zul melalui Tweeter dan di sini Gomo keluarkan semula point point Kenyataan yang beliau ucapkan Malam tadi:

Yb kata Pas dari jauh nampak cantik tapi bila dekat Hodoh teramat sangat! Itu lah PAS yang kita kenali

Tak pernah terfikir satu hari PAS akan melantik Ambiga Kafir menjadi ketua mereka memimpin untuk menjatuhkan kerajaan Islam hari ini!

Saya menentang Ambiga kerana menyokong murtad dan menyamakan Islam dengan agama lain! Saya dan Salahuddin Ayob!

2007 bersih mohon berhimpun di stadium tapi Polis tak bagi lalu kita demo di jalanan! Waktu ini polis bagi 3 stadium tapi bersih taknak!

Apakah bersih ni nak bersihkan SPR? 2007 pihak spr taknak berbincang tapi kali ni SPR nak berbincang tolak Bersih di ketuai Ambiga Kafir

Kalau pilihanraya tak bersih kita mintak MP dan Adun PR letak jawatan dan bubar dewan kita adakan pilihanraya! sapa pun boleh memerhati.

Kenapa mereka PR pakai baju kuning? Sebab pemimpin mereka otak Kuning. Anwar Brahim ada masaalah besar! 9 julai untuk Anwar Ibrahim

16 Julai anwar kena ke mahkamah, anwar kena bela diri dalam meliwat Saiful. Tu sebab anwar takut dan jadikan 9 julai rakyat balaci.

Kes Liwat 1998 tak cukup bukti, DNA pun tiada yang ada hanya tilam buruk! Tapi kes liwat 2008 DNA ada, dalam dubur Saiful Bukhari pulak tu!

Kes liwat 2008 bukti video jelas anwar masuk ke kondo! Malah sumber DNA pun di jumpai! Jumpa dalam Karung kunyit Saiful! Dan sah Anwar!

Paling Anwar takut bila saksi utamanya adalah Wan Azizah sedangkan azizah takda bersama Anwar! Anwar dah kantoi!

Ingatlah 9 julai adalah hari untuk menyelamatkan anwar agar kes liwat nya di lupakan rakyat! Rakyat akan di jadikan boneka Anwar Al Juburi

Kawan Anwar dari Indonesia di liwat menonton video porno letak jawatan kerana kesalahan di akui! Ramai lagi kawan anwar letak jawatan!

Kes Video anwar tutoh china Doll sampai lembik lepas tu nak salahkan orang lain!

Tanya Mat Sabu kenapa gelarkan Anwar ibrahim dengan gelaran Anwar Al Juburi! Tanya orang Pas kenapa lebelkan anwar dengan menghukum anwar

Cermah BN takda pulak orang datang bawak tabung nak kutip derma! Tapi ceramah PAS, PKR bertabung tabung depa bawak kutip derma!

Memartabatkan melayu bermakna memartabatkan Islam. Itu Roh UMNO. Tapi pas memartabatkan Hudud. Baru Islam. Tapi tak juga huduh nya.

2003 pas bawak dokumen negara Islam. hadi buat ucapan negara islam dan maki umno kerana tak iktiraf dokumen tu! Sekarang mana dokumen tu?

Pemimpin Pas sanggup angkat sumpah letak syarat Cerai isteri talak 3 semata mata untuk berpolitik! Wanita di sampahkan oleh PAS!

Karpal Langkah mayat nya dulu jika nak tubuh negara Islam tapi hari ni pemimpin Pas sekarang kata langkah mayat mereka jika nak bunuh karpal

Bersih di taja Yahudi yang mana pkr lah pencetus utama bagi pihak yahudi menghancurkan Islam di Malaysia! Wajib kita tentang PKR ini!

Banyak lagi sebenarnya apa yang di nyatakan oleh Yb Zul dalam penjelasan nya mengani siapa Pakatan Rakyat yang sebenar. Malah demo BERSIH yang di rencanakan pada 9 Julai ini juga sudah di ketahui oleh kita semua bahawa agenda yang sebenar adalah demi selamatkan Anwar Ibrahim dari kes Liwat.

Demo BERSIH yang kononya di katakan Aman oleh mereka pakatan rakyat adalah satu PENIPUAN semata mata kerana mereka pemimpin Pakatan Rakyat sudah mengatur bagaimana untuk mencetuskan huru hara pada 9 Julai ini. Mereka sudah siap sedia dan ianya bukan satu pekara yang mudah untuk kita abaikannya.

Buat Rakyat Malaysia sedarkan lah diri anda dari lamunan dan ayuh kita bersama sama Tolak Demo BERSIH yang cuba menggugat Keamanan Rakyat Malaysia. Cukup cukuplah kita menjadi Perisai kepada mereka yang sudah terang lagi bersuluh merupakan DAJAL yang akan menghancurkan negara.

2 ulasan:

  1. Inilah Tidak tanduk seorang Pemimpin yg kononnya baik dan memperjuangkan Islam.Menjatuhkan/mengaibkan bekas ketuanya.Quran mana yg dia pakai sampai mengaibkan dengan tidak memikirkan langsung maruah keluarga bekas ketuanya.Boleh dibuka aib seseorang tetapi setelah menasihati dan tidak diendahkan barulah dibolehkn dengan bertujuan untuk menyedarkannya atau org terpengaruh dengannya.Dakyah Kencing camni sape nak pcaya.Tidak cukupkah lagi dengan mengaibakan seseorang tanpa dia berpeluang untuk mempertahankannya.APAKAH SUATU HARI NANTI SEKIRANYA ZULKIFLI NORDIN BERPISAH DENGAN ISTERINYA DIA JUGA AKAN MENCERITAKAN PERKARA YG SAMA,SEGALA KURAP KERUTU DIDEDAHKANNYA SETELAH BERTAHUN MENGURAPINYA.INI HANYA ANDAIAN DENGAN KELAKUANNYA.SYABAS PEMIMPIN ISLAM IANYA MEMBERI CONTOH DAN GAMBARAN TERBAIK UNTUK BUKAN ISLAM SETERUSNYA TAKUT KPD ISLAM.

    BalasPadam
  2. orang yang dianggap baik... ialah orang yang diam dan tidak berbuat apa2... sokong zulkifli nordin..

    BalasPadam